Frydenbø Bil … (Førde)

Frydenbø Bilsenter Sogn og Fjordane AS (Førde)

Halbrendsøyra

Førde

Kontaktperson: Ole Bernt Holme

Telefon: 57 83 72 00

Ledige læreplassar i Frydenbø Bil ... (Førde):

  • Bilfaget, lette køyrety: 1
 
  • RSS DinSide motor

    • Ford Galaxy fra 450.000 29. juli 2015
      Ford Galaxy tilhører en kategori biler det ikke er flust å velge i. Men det er drømmebiler for familien. Nye Ford Galaxy er i dag kongen av familiebiler, i konkurranse hovedsaklig med Volkswagen Sharan. Etter vår prøvekjøring av Galaxy tidligere i år konkluderte vi med at Ford med den nye modellen har løftet Galaxy fra […]
    • Forsikringstipsene for deg som har hatt firmabil 29. juli 2015
      Les dette før du bytter fra firmabil til privatbil. Det er ikke bare lett å navigere seg gjennom jungelen av forsikringsselskaper og tilbud når du skal forsikre bilen din. Mange tegner avtaler med sitt gamle forsikringsselskap uten å vite at de kan spare tusener ved hjelp av noen få telefonsamtaler. Spesielt problematisk kan det bli […]
    • Teslakonkurrent fra Kina 29. juli 2015
      Det er ikke første gangen kineserne henter inspirasjon fra resten av verden. Denne utgaven ser likevel relativt lovende ut. Vi har tidligere omtalt Land Winds Evoque kopi som et eksempel på hvor kineserne har hentet inspirasjon fra. Denne varianten er riktignok ikke noen blåkopi av Tesla, og det ville vært urettferdig å trekke for mange […]
    • Reserveplan eller reservehjul? 28. juli 2015
      Reservehjulet er historie. Hva gjør du? Se for deg at du er på vei over Strynfjellet en sen sommerkveld, på vei til årets feriedestinasjon. Det er stille på veien og resten av bilen sover. Poff! Så sitter det en spiker i dekket. Der står du. En av de vanligste årsakene til at biler blir stående […]
    • Dette har du krav på om reparasjonen ikke går som den skal 27. juli 2015
      Dette gjør du om verkstedet slår seg vrange. Skrangler det fortsatt i girkassa etter verkstedbesøket? Da kan du ha krav på å få utbedret problemet. Det er nemlig mange punkter å lene seg på om noe er uklart forteller Kommunikasjonsrådgiver i Forbrukerrådet, Martin Skaug Halsos. -En kan ha krav på ny reparasjon om en ikke […]
  • RSS VG RSS